Dla Państwa wygody został opublikowany nowy dział FAQ, najczęściej zadawane pytania, dotyczącymi strony TPI NETpro.

KLIKNIJ TUTAJ i dowiedz się więcej.

Wychodząc na przeciw Państwa oczekiwaniom udostępnione zostały bezpłatne aplikacje na urządzenia z systemem Windows Mobile i Android. Za ich pomocą, korzystając z mobilnego urządzenia np. smartphone można sprawdzić aktualny stan sieci, jonosfery, status poszczególnych stacji.

Pobierz na Android.

Pobierz na Windows.

Pobierz na Windows Mobile.

Chcąc stale udoskonalać naszą sieć i system TPI NETpro oraz odpowiadając na zapotrzebowanie naszych klientów z dniem dzisiejszym rusza nowa strona TPI NETpro i jednocześnie nowy system składania zamówień. Poniżej znajdziecie Państwo opis wprowadzonych zmian na stronie TPI NETpro.

 

Proces zakupowy.

Proces zakupowy został przebudowany z myślą o Państwa wygodzie. W tej chwili dokonać zamówienia abonamentu TPI NETpro, możecie z poziomu jednego formularza! Wszystko wygodne i proste. Wystarczy wejść na podstronę Kup Dostęp, wybrać abonament i wypełnić formularz jednocześnie rejestrując się w TPI NETpro. Po jednorazowej rejestracji, zakupów kolejnych abonamentów możecie Państwo dokonać tzw. jednym przyciskiem - wystarczy zalogować się na wcześniej założone konto.

Dostęp do danych statycznych.

Każdy klient, który ma ważny abonament w sieci TPI NETpro, ma automatycznie przydzielony dostęp do danych statycznych, które może pobierać bezpośrednio z poziomu strony. Wystarczy wejść na podstronę Pobierz Dane Statyczne, jako login wystarczy podać login dostępowy do sieci TPI NETpro, jako hasło, te które zostało Państwu przydzielone, jako dostępowe do sieci.

Mapa zasięgu i przyjęcie sieci do zasobu.

Teraz bezpośrednio na stronie możecie Państwo podejżeć aktualną mapę zasięgu sieci TPI NETpro wraz z informacją o przyjętych stacjach do zasobu. Po kliknięciu w stację z regionu który Państwa interesuje, wyświetlą się wszystkie potrzebne informacje oraz w przypadku przyjętej stacji możliwość pobrania potwierdzenia przyjęcia stacji. Aby sprawdzić mapę zasięgu wystarczy wejść na podstronę Mapa Zasięgu, aby zobaczyć stan przyjętych stacji do zasobu, wystarczy wejść na podstronę Przyjęcie sieci do zasobu.

 

Moduły dodatkowe.

Zostały wdrożone dodatkowe moduły, które dają możliwość kontaktowania się z administratorami sieci TPI NETpro bezpośrednio z poziomu strony, jak i jest możliwość zgłaszania problemów z siecią bezpośrednio z poziomu strony TPI NETpro. Aby skontaktować się z administratorem sieci TPI NETpro, wystarczy wejść na podstronę KONTAKT i wypełnić oraz wysłać formularz kontaktowy lub skorzystać z danych kontaktowych dostępnych na wspomnianej podstronie. Aby zgłosić problem, wystarczy wejść na podstronę Zgłoś problem, wypełnić i wysłać formularz kontaktowy.


Pełna responsywność strony TPI NETpro.

Strona TPI NETpro, została przygotowana z myślą o wygodzie użytkowników urządzeń mobilnych takich jak smartphone, tablety, komórki i laptopy czy komputery stacjonarne. Strona automatycznie dopasowuje się do urządzenia, podnosząc w ten sposób komfort i wygodę jej użytkowania. Teraz można składać zamówienia ze smartphone w wygodny i prosty sposób.

 

Pozdrawiamy

 

Zespół TPI NETpro

Informujemy, że ze względu na prowadzone prace techniczne stacja Sejny do piątku będzie niedostępna.

Za wszelkie niedogodności, przepraszamy.

 

Zespół TPI NETpro

Szanowni Państwo.
Od 27.05.2014 do końca tygodnia, z uwagi na prowadzone prace techniczne, mogą występować przerwy w pracy stacji Choszczno i Łobez. Za wynikłe z tego tytułu problemy przepraszamy.